Ügyfélszolgálati menedzsment
Ügyfélszolgálati menedzser a CONTAINEX-nél
Legyen Ön az összekötő kapocs az emberek és a lehetőségek között!
Az ügyfélszolgálatnál Ön a kapcsolódási pont az ügyfelek, az értékesítési menedzserek és a műszaki ügyintézők között. Ebben a minőségében a teljes értékesítési, illetve bérlési folyamatot végigkíséri. Az ajánlat elkészítésétől egészen az utógondozásig. Ezenfelül az adott értékesítési menedzserrel szorosan együttműködve lefordítja az ügyféligényeket technikusaink nyelvére. Ezért az alapvető műszaki ismeretek és a kereskedelmi szakértelem nagy előnyt jelentenek. Ha nem éppen alapkövetelményt a következő feladatok elvégzése érdekében:
- valamennyi megrendelés teljes lebonyolítása
- pályázati anyagok feldolgozása
- projektek koordinálása nagyobb építési projektek, illetve létesítmények esetén
- rendszeres és proaktív kapcsolat az állandó, illetve kiemelt ügyfelekkel
- a panaszok szakszerű kezelése
Természetesen felkészítjük mindezen feladatokra. Egy 3-6 hónapos gyakornoki program keretében megismerheti és megértheti a CONTAINEX valamennyi fontos területét. Csak ezután kell önállóan foglalkoznia célpiacával. Ezenkívül még tudnia kell valamit:
Intelligens térmegoldásaink nagy értékesítési potenciállal rendelkező termékek. Ezért a CONTAINEX folyamatosan növekszik, így újabb és újabb karrierlehetőségeket kínál: a részlegvezetőtől egészen a kereskedelmi igazgatóságon való együttműködésig. Tökéletes kilátások tehát karrierje számára! Mindezt megerősíti az a tény, hogy vezetőinket kizárólag saját sorainkból választjuk ki.
Ügyfélszolgálat az LKW WALTER-nél
Nemzetközi kitekintéssel rendelkező szervezési tehetségeknek
Az ügyfélszolgálaton gondoskodunk arról, hogy minden zökkenőmentesen működjön. A minden nálunk valóban a mindent jelenti. Vagy legalábbis majdnem mindent. Hiszen Ön teljesen önállóan hangolja össze az együttműködést nemzetközi ügyfeleink és belső folyamataink között. Mindez azonban csak részben írja le feladatait.
Hiszen a gyakorlatban Ön egyrészt a központi kapcsolattartó, másrészt bizalmi ember egyben. Ezért ebben a munkakörben a kiváló szervezési készség az egyik fontos alapfeltétel. A másik a szociális kompetencia. Vizsgáljuk meg ezt közösen egy kicsit közelebbről:
- Az ügyfélszolgálaton Ön kapcsolatot ápol különböző országokból származó ügyfelekkel. Adott esetben egy nagy, globális szereplő tartozik Önhöz. Itt a kulcsszó a szállítási megbízások központosított felügyelete (central order desk). Ilyenkor Ön az adott ország nyelvén kommunikál és szoros kapcsolatot épít ki ügyfeleivel.
- Szoros kapcsolatban áll a fuvarszervezőkkel és az értékesítési vezetőkkel is. Hiszen ajánlatokat készít elő, és közben mindenre gondol, ami szükséges és fontos lehet. Jelen van a tárgyalásokon és fuvarok szervezése folyamán is. Ezenkívül jó ötletekkel látja el kollégáit: például hogy az ügyfelek mire fektetnek különleges hangsúlyt.
- Átfogó ismereteinek és kiváló kommunikációs készségeinek köszönhetően a vállalaton belül is jelentős szerepet vállal. Például a sokunk által emlegetett jó angyal szerepét. Egyfelől Önnek kell ellátnia a részlegéhez tartozó sokrétű adminisztratív feladatokat. Másrészt házon belül szinte valamennyi munkatársunkat ismeri és ezáltal egyidejűleg betöltheti az információs központ és az információforrás szerepét.
- Analóg adottságai mellett digitális képességeivel is meggyőz bennünket. Vagyis különböző szoftvermegoldásokat ismer, amelyekkel például a stratégiailag legfontosabb ügyfeleink kiírásait dolgozza fel. Ezáltal válik Ön digitális világítótoronnyá, akihez munkatársai kérdések esetén bizalommal fordulhatnak.
Gyakori kérdések és válaszok
Milyen karrierlehetőségekkel rendelkezem szakközépiskolai, egyetemi vagy főiskolai végzettséggel?
Saját trénere vezetésével szakmai és szociális kompetenciák birtokába jut, és gyorsan felnő jövőbeni feladataihoz. Mivel a WALTER GROUP is folyamatosan és tartósan növekszik, újabb és újabb karrierlehetőségek adódnak.
Milyen karrierlehetőségekkel rendelkezem tapasztalt szakértőként?
A WALTER GROUP szakmákat is ad?
Hogy néz ki a pályázati eljárás?
Az Állásajánlatok menüpont alatt minden hirdetésnek van egy linkje, amely az online jelentkezési laphoz vezet. Kérjük, töltse ki és küldje el a pályázati dokumentációval együtt. Ezután kap egy e-mailt, amely megerősíti, hogy pályázata megérkezett hozzánk. Majd legfeljebb tizennégy nap múlva kap tőlünk egy üzenetet a jelentkezés eredményéről. Ha ez pozitív, akkor ezek a lépések következnek:
- Első ismerkedő beszélgetés telefonon vagy Skype-on keresztül.
- A toborzónkkal folytatott személyes interjú nálunk.
- Speciális pozíciók esetén esetleges második interjú egyik részlegvezetőnkkel.
A pályázat végeredményéről e-mailen vagy telefonon értesítjük. Ha időközben szeretne tájékoztatást kapni a jelentkezés állásáról, pályázati vezetőnk örömmel áll rendelkezésére.