Tökéletes szervezés

Folyamataink zökkenőmentességéről ügyfélszolgálatunk gondoskodik.
Az üzemgazdasági szakismeret mellett nagyon fontos, hogy tökéletesen tudja kezelni a számítógépet.
A központi kapcsolattartó munkakörben nagyon fontos a pontos és a szervezett munkavégzésre való képesség, illetve a fejlett szervezési tehetség.

 

Az Ön feladatköre:

Customer Service Customer Service
  • Koordináló, szervező és adminisztratív munkafeladatokat fog ellátni
  • Segíteni fogja a fuvarszervezők és az értékesítési menedzserek munkáját
  • Kapcsolatot tart fenn nemzetközi ügyfeleinkkel és fuvarozó-partnereinkkel
  • Feldolgozza az ügyfelek ajánlatkéréseit és a pályázati kiírásokat
  • Lebonyolítja a napi levelezést
  • Minőségellenőrzést végez és jelentéseket állít össze
  • Feldolgozza a bejövő és kimenő számlákat

Alexandra H., Customer Service:
„Nap mint nap különféle nemzeteket és kultúrákat képviselő emberekkel kerülök kapcsolatba. Nagyszerűnek tartom, hogy egy fiatal és dinamikus csapatban önállóan dolgozhatok."


További információk:

^ - Top

A lehető legjobb felhasználói élmény érdekében ez a honlap sütiket használ. Az „Elfogadás” gombra való kattintással hozzájárul a sütik használatához. Ha bizonyos sütiket ki szeretne zárni, kattintson a ide linkre. Az adatkezelésre vonatkozó további információkat megtalálja a Felhasználói feltételek és az Adatvédelmi nyilatkozat link alatt.

Elfogadás